تزیین ستون وسط پذیرایی با کاغذ دیواری

۵۰۰ بازديد

ممکن است در آپارتمان ها و منازل ستون های موجود در وسط منزل قرار بگیرند و دیزاین خانه و آپارتمان را به هم بزنند . به همین دلیل دیزاین کردن و طراحی ستون ها جزء کارهای کلیدی و اصلی محسوب می شود زیرا در معرض دید مستقیم قرار دارد به همین دلیل باید از وسایل و ابزاری استفاده کنیم علاوه بر ایجاد یک هارمونی مناسب بتوان جذابیت خاصی را برای ایجاد نماییم . ابتدا باید ببینیم در کجا و برای چه ستونی می خواهیم از کاغذ دیواری برای ستون استفاده نمایید به همین دلیل باید دید ستون مورد نظر چه طرح و ابعادی دارد برای ستون های گرد بهتر است از مدل های کاغذ دیواری استفاده کنید که نصب آن خیلی راحت باشد و هیچگونه تورمی و درزی به وجود نیاید به همین دلیل باید ببینیم که ستون مورد نظر چه طرحی ورنگی به آن می خورد .

از چه نوع کاغذ دیواری برای این کار استفاده کنیم ؟

همانطور که می‌دانیم کاغذ دیواری های امروزی نسل جدیدی از طرح ها و رنگ های جدید می باشد که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد و توقعات تمامی مشتریان را نسبت به این نیز بالاتر رفته است و همچنین باید بدانید که امروزه می توان طرح های مورد نظر برای کاغذ دیواری را به راحتی بر روی کاغذ چاپ کنیم . ابتدا باید تمامی ابعاد دقیق از ستون مورد نظر را داشته باشیم و سپس به طراحی طرح مورد نظر بپردازید همچنین با توجه به ابعاد باید ببینیم که چه طرحی را می‌توانیم به خوبی اجرا کنیم و به همین دلیل باید از طرح‌هایی که بسیار بزرگ هستند و اگر بر روی ستون نصب شود حذف شوند باید در نصب آن خودداری کنیم .

نحوه نصب کاغذ دیواری برای ستون

نحوه ی نصب این کاغذ دیواری همانند کاغذ ها راحت و آسان می باشد تنها باید یک سری نکات را در هنگام نصب کاغذ دیواری رعایت کنید زیرا هنگامی که می خواهید کاغذ را بر روی یک سطحی مانند ستون باید ببینید که ستون مورد نظر شما گرد است و یا مستطیل که هر کدام در هنگام نصب نکات و استانداردهای خاص خود را دارند و باید بدانید که نصب کردن کاغذ دیواری برای ستون های گرد کمی سخت تر می باشد زیرا یکی از کارهایی که باید هنگام نصب هر کاغذ دیواری انجام بود از بین بردن درز های بین کاغذ می باشد که این کار را باید به نصابان حرفه ای بسپارید . همچنین طرح‌های گل می‌توانند بسیار تاثیر گذار در کاغذ دیواری برای گرد باشد زیرا این طرح ها قطعه قطعه نمی‌باشد و می‌توان به راحتی بر روی ستون نصب کرد .

منبع : http://bistdesign.parsiblog.com/Posts/39/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.