چند نوع از فرش های منطقه ای

۴۶۷ بازديد

 

فرشهای منطقه پوشش کف پارچه و پارچه است که در سطح کفپوش دیگری به کار رفته است. فرش ها از دیوار به دیوار امتداد ندارند ، از آنها برای دکور کردن مبلمان استفاده می شود (مبل ها و میزها را باید یا کاملاً روی فرش یا اطراف آن قرار دهید). فرشهای منطقه رنگ اتاق را با هم متحد می کنند ، لهجه و بافت را اضافه می کنند ، فضا را تعریف می کنند ، اتاق را به عنوان مکانی برای نشستن روی زمین راحت تر می کنند. آنها همراهان کاملی برای یک کفپوش با سطح سخت هستند. هنگامی که بر روی دیوار قرار می گیرد همچنین می توانید برای اهداف تزئینی استفاده شود (برای مثال - فرش های جان کت)

 

سوزن سوزن

 

فرشهای سوزن دوزی دستباف یک طراحی پیچیده را ممکن می سازد. آنها برای مناطق پر رفت و آمد مانند ورودی های ورودی مناسب نیستند ، زیرا بسیار ظریف هستند و به سرعت خراب می شوند. آنها بیشتر به عنوان یک عنصر تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

شاگ
فرششمع بسیار نرم برش با موضوعات بسیار طولانی. برای مناطق کم ترافیک ، به عنوان لهجه های زیر میز ، یا جلوی تلویزیون یا شومینه ، مناسب هستند (آنها برای پاهای برهنه عالی هستند). فرش های رایا از اسکاندیناوی مثال خوبی است.فرشهای رایا فرشهای پشمی اسکاندیناوی سنتی هستند که دارای یک شمع مانند 3 تا 1 اینچ هستند. آنها گره دار هستند و هر گره متشکل از 3 رشته پشم است که فرش را قادر می سازد از تمام سایه های مختلف رنگ بافتی غنی به نمایش بگذارد. این نام از روستایی در جنوب غربی سوئد سرچشمه گرفته است و همچنین ممکن است به نژاد گوسفندی اشاره شود که پشم آن برای تهیه فرش های ریا استفاده می شود.

 

برش و حلقه زدن
این سبک هم از طراحی شمع های برش بالا و هم از طراحی حلقه کم استفاده می کند. این سبک معمولاً در دو رنگ طراحی می شود تا ردپای خاکی را پنهان کند.بافت تخت فرش بافته تخت یک راه آسان برای به روزرسانی کف در هر اتاق به لطف مشخصات نازک آنها و شمع بسیار کم است. همچنین به عنوان پتوهای هندی معروف است ، فرشهای بافته شده تخت دارای بافت سبک و سبک جهانی همه با قیمت مناسب است. به علاوه ، بیشتر فرشهای تخت بافی برای دو برابر سایش قابل برگشت هستند. آنها برای مناطق پر رفت و آمد مانند راهروها ، آشپزخانه ها یا راهروها و دفاتر دارای صندلی های غلتک گزینه ای عالی هستند. آنها بسته به اندازه ، الگوی و مواد مختلف کاربردهای مختلفی دارند. اغلب از جنس پنبه ، پشم ، جوت یا ابریشم هستند .

منبع :  https://medium.com/learning-about-interior-design/area-rugs-in-interior-4b6c730340fb

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.